poniedziałek, 5 kwietnia 2010

FIGHTING CHANCE „...THUS HOPE FADES” cd FIGHTING CHANCE “SACRIFICE AND STRUGGLE” cd

Hardcore Skinheads z USA z lewicowym przekazem atakują 13 kawałkami na swoim pierwszym albumie „...THUS HOPE FADES”. Nie jestem znawcą hard core music ale muzycznie przypominają mi BANNER OF THUGS do tego bardzo podobny wokal. Muszę przyznać że kapela przypada mi do gustu tym bardziej iż chłopaki reprezentują silną postawę antifa a kawałek „Cowards Pride” jest chyba najlepszym tego dowodem oraz najlepszym z tej płyty.
Bardzo dobre wydawnictwo.

Druga płyta hardcorowych jankesów jest o wiele szybsza niż poprzednia do tego wokal również brzmi troche inaczej. Ta płyta przypada mi mniej do gustu od poprzedniej ale nie brakuje to też melodyjności i dobrych kawałków. 10 kawałków a najlepszym jak dla mnie jest „Sometimes Gotta be Done”.
Jeśli lubisz amerykańską scenę hc/skinheads i jesteś lewakiem to polecam tą kapele.
WYDAWCA: INSURGENCE RECORDS www.insurgence.net